Cumpărătorul are dreptul să returneze un Produs sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea nici unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Termenul de retractare începe să curgă, conform OUG nr.34/2014 în ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a Produselor.
În cazul în care Clientul exercită dreptul său legal de retur, acesta va completa formularul de retur disponibil online pe Site și va trimite Produsul /Produsele către Vânzător în termen de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere. Clientul poate exercita dreptul său legal de retragere și transmițând un email sau comunicând această decizie a sa telefonic, către Vânzător.
Produsul / Produsele vor fi returnate în aceeași formă / componență în care au fost primite, împreună cu toate accesoriile lor și ambalate cum au fost ambalate inițial.
În cazul în care Clientul exercită corespunzător dreptul său de returnare a Produsului/Produselor, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retur. Suma va fi returnată online sau în numerar, la alegerea Cumpărătorului.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Produselor sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care Vânzătorul nu a preluat Produsele el insuși.
Dacă Produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut sau nu mai poate fi vândut ca nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Produsul este deteriorat), Vânzătorul are dreptul de a solicita o sumă de bani necesară pentru readucerea Produsului în stadiul inițial, după caz sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat.
Suntem aici să te ajutăm! Contactează Serviciul de Suport Clienți
Telefon: +40 732 718 366
Email: office@hauzen.ro